Sider

fredag 4. september 2009

Award


Var så heldig å få en award av snille fru-Sommerfugl, med en utfordring som går ut på å skrive 10 ting om meg selv. Så da får vi se hvor langt vi kommer...

1. Er sammen med min kjære silkepus, som jeg har vært sammen med i tre år.

2. Jeg er et samlemenneske, som sjelden liker å kasste ting.

3. Jeg jobber i Nordsjøen som prosessteknikker-lærling (foreløpig) Har takket ja til jobbtilbud!

4. Jeg liker best å jobbe i mannsdominerte yrker, siden jeg ikke liker så godt baksnakking, intriger og drama.

5. Jeg bor fortsatt hjemme, og trives egentlig svært godt med det.

6. Drømmer om å få flytte sammen med silkepus i det flotte huset som skal bli vårt, der det er epletrær og roser i hagen.

7. Jeg elsker sjokolade, salg og gammle ting.

8. Jeg elsker å reise, oppleve nye steder, kulturer og folk.

9. Jeg er svært glad i barn, men er også svært glad for at de bare er på lån.

10. Jeg liker å blogge.

Det var akuratt så det rakk, selv om den siste var i det tynnest laget. Nå sender jeg awarden vidre til Blå-hvit samlemani. Ha en kjempe fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!