Sider

torsdag 1. oktober 2009

En gul en

I dag vil jeg si det er en gul dag. Det har vært flott sol, mye vind og herlig friskt. Det blir mye prat om været, siden det er det vi ser mest av her ute. Her kan det være virkelig store værforandringer, også i løpet av en dag. Det er ikke mye annet å se enn hav, noen plattformer i det fjerne, himmelen og mere hav... Kanskje vi ser en båt eller to også! Selv om motivet på bildene er mye av det samme så er de ganske så forskjellig alikavel. Jeg venter på en pakke fra Hilde, men siden jeg er i havet må jeg nok smøre meg med tolmodighet. Men så venter det jo kanskje en liten overraskelse til jeg kommer hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!