Sider

lørdag 29. august 2009

Bord, dekk deg






















Jeg har samlet bestikk, glass og servise siden jeg var 14-15 år, og nå har jeg endelig fått komplett sett til 20 stykker + tilbehør. Synest den lille fløtemuggen og sukkerskålen i Sterling fra Wedgewood er utrolig fine. Synest carina bestikket fra hardangerbestikk og Line - kosta boda glass passer godt ilag. Så nå trenger jeg bare gode tips til hvordan jeg kan dekke bordet for å gjøre det litt mer spennende. Valgte ett veldig nøytralt og stilreint servise. Da slipper jeg gjerne å ha juleservise og slikt, for da pynter jeg bare med juleservietter og en rød duk, og så er det greit. Men er det noen der ute i bloggverdenen som har gode ideer til hvorda jeg kan gjøre det litt "gøyere" eller som har lure triks på lager, så må dere bare tipse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!