Sider

mandag 28. juni 2010

Kjærlighet

Det er merkelig med det, men rundt om kring her på bruket finner man igjen former som kan ligne på noe, eller noe som nesten ligner på noe.
For eksempel et sprukket hjerte i gelenderet på en trapp, eller et flammende hjerte i fakkelen.

Nå har jeg ikke sett kjæresten min siden Påsken, så nå er jeg bare så klar for å komme hjem. Det er enda to uker til han kommer hjem, men nå hjelper det på.Og da reiser vi på ferie til Paris!


Et flammende hjerte

Mitt hjerte for deg brenner.
Det varmer opp min kropp.
Smerten nå jeg kjenner.
Jeg brennes kanskje opp.

Jeg savner deg min kjære.
Jeg vil føle at jeg lever.
Jeg ønsker deg så nære.
Så vi over bakken svever.

Du er i mine drømmer.
Du er min framtids vei.
Savnet jeg da stille glømmer.
Kjære jeg elsker deg.

2 kommentarer:

  1. Å, så koselig :) Det var utrolig hvor mye hjerter du har rundt deg. Det er om å gjøre å ha evnen til å se :) To uker går så fort, atte! ;)

    SvarSlett
  2. Så flink du er med både bilder og ord. Ha en flott dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!