Sider

fredag 1. april 2011

Aprilsnarr på jobben. Jeg blir nok lurt i dag, ja!

(Bildet er tatt i desember 2010 i Praha)

Da var jeg kommet meg på jobb igjen! Det er litt godt å få kommet seg i sving igjen, men jeg savner de hjemme allerede. Men når jeg kommer hjem er det straks påske, og da skal jeg på jentetur til London! De reisende blir meg, min lille søster, min kusine og tante. Vi har alt bestillt billetter til Phantom of the opera musikalen, og vi alle er veldig spente!  Jeg har vært i London to ganger før, men det er absolutt ingen hindring til å glede seg, tverrt i mot.

Jeg skulle vel også gjort et forsøk på å lure noen etter hvert. Men vi får se hva jeg får til. Det som er garantert er at jeg hvertfall kommer til å bli lurt!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med 1.april, -vi får satse på at du ikke går altfor hardt på limpinnen ;)

    -men bildet ditt, da jente; Det likte jeg kjempegodt!! Stilig og flott komponert, og med fargenyanser jeg liker veldig godt!
    Ha en fin jobb-periode :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!