Sider

onsdag 14. april 2010

Tilbake -med ny vri

Den siste tiden har jeg ikke hatt nye ting å skrive om som omhandler interiør, gamle ting eller slikt. Jeg har heller funnet ut at jeg vil legge ut bildene jeg tar. Jeg er en stor amatør, men har mye glede av å ta bilder. Koser meg bak kameraet!

Dette bildet er tatt denne lørdagen, da jeg var i 90 års dag. Vi var ute i det fine været og koste oss, da vi plutselig kom over dette skrukketrollet, som vi gav navvnet Fredrik. Vi mistet den første, men fant fort en ny som skulle få være med hjem som kjæledyr. Men da lille labben ville putte den i væsken til fru sommerfugl, ble det fort fastslått at Fredrik ikke lengre kunne være kjæledyret hans.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!