Sider

torsdag 22. juli 2010

Postkassen er hentet!



Da har vi endelig fått sumlet oss til å hente postkassen vi bestillte fra skifer design.


Vi har vært en tur til Paris på ferie, så det har ikke blitt tid til å hente postkassen før nå. Det er også derfor jeg ikke har fått lagt ut noen nye innlegg de siste ukene. Bilder fra Paris-turen kommer garantert om litt, men nå er jeg reist ut i Nordsjøen igjen, og glemte selvfølgelig bildene igjen hjemme. (typisk)

Men vi er strålende fornøyd med postkassen. Syns den ble utrolig stilig. Han tegnet akuratt det jeg ønsket. Postkassen er tett, har demping på lokket, hengsler i rustfritt stål og er bare kanonstilig!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!