Sider

mandag 26. juli 2010

Tilbehør til kjøkkenet!

For tiden er det kjøkken som står i hodet på meg. Hvordan det skal se ut, hva som er mest praktisk og hvilken stil jeg skal gå for. Det har vist seg at det ikke er så lett å bestemme seg. Jeg vet nogenlunde hvordan jeg vil ha det, men det blir nok en litt blandet stil som (etter min smak) passer ilag. Disse bordbrikkene er hvertfall noe jeg ønsker meg. Om ikke de til slutt vil passe på kjøkkenet, så passer de hvertfall utrooolig godt i stuen. Det er nemlig slik farge på setene i spisestuen. Ja disse håper jeg en gang kan bli mine.

Bildene er lånt av hm.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!