Sider

mandag 6. september 2010

Familiedag offshore


På lørdag hadde vi familiedag på jobben. Det ble trekt ut 29 heldige vinnere (av 300) som fikk ta med seg et familiemedlem ut på plattformen. Og jeg var en av de!!

Jeg tok en rask telefon til min bestefar og lurte på om ikke han kunne tenke seg en liten offshore reise. Og gitt om han hadde lyst. Han hadde lenge ønsket å få sitte på i et helikopter, og nå fikk han jo en ypperlig sjanse.


 De besøkende fikk en stor omvisning på plattformene (vi har jo tre!) og jeg så at han var veldig imponert. Hvertfall over borretårnet der de borrer ut brønnene våre. Utstyret der borte og borreteknoligien er veldig avansert og high tech.

Det ble kaffi og kaker, frukt og brus på hele gjengen. Så vi satt og koste oss i peisestuen etter en koselig dag. De fikk også diplom av Plattformsjefen for å ha vært her ute, og blomster når de kom i land.



Her er de klare for å reise hjem etter en kjempe fin dag. Det var utrolig kjekt å få besøk, og ikke minst vise hvordan vi jobber og lever her ute. Er et minne for livet!

2 kommentarer:

  1. Det både så og hørtes veldig koselig ut! :)

    SvarSlett
  2. Hei,
    dette var koslige bilder, og så fint bilde med deg og bestefar:))
    Det måtte være en spennende dag for både gjester og dere "fastboende".

    Ha en fin kveld:)

    Berit.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!