Sider

fredag 25. februar 2011

Thailand


Mye nytt og mye spennende. Mange ting jeg ikke hadde sett før, nye lukter og en ny kultur. Et rikt dyreliv var det også, noe dere skal få se litt nærmere på etter hvert. På bildet i midten er jeg ikke helt sikker på hva jeg har fotografert. Men det virket som et slags utetempel der de tente røkelse og ofret ulike saker og ting. De hadde også slike små tempelhus i hager, ved spisesteder og lignende. Der stod det gjerne en flaske brus med et sugerør i. Det satte hvertfall maurene pris på!

1 kommentar:

  1. Ååå... Vilka fantastiska bidler. Längtar verkligen tillbaka till mitt Thailand. Här är det snö och minusgrader så det hade inte varit dumt att vara där nu! Ha en fin helg! Kram Joy

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!