Sider

tirsdag 23. august 2011

Ny kattunge!


Det har skjedd litt i det siste, men det har ikke vært så stor aktivitet her på bloggen. Da jeg kom hjem fra Nordsjøen fikk jeg vite at katten vår var blitt påkjørt. Jeg datt helt i kjelleren, jeg. Katten vi hadde hatt i så mange år, som holdt meg med selskap når jeg var alene hjemme, og som trøstet meg når jeg var trist - er plutselig borte. Huset ble så tomt og stille, og jeg ble ganske så ensom. Det ble fort bestemt at en ny katt var noe vi måtte anskaffe oss. Så vi tok en tur til en koselig jente i Etne for å hente en liten kattunge på lørdag. Den er helt svart, utenom fem hvite hår på bringen, og bare SÅ herlig. Er deilig å igjen ha selskap i huset!

Bilder av kattungen kommer nok snart ;)

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder med vakkert lys! Men jeg gleder meg jo til å se bilder av den lille pusen da! :)

    SvarSlett
  2. Huff, er så trist når man mister ett kjæledyr! Håper det går bra med deg! Kattungen var jo bare super herlig! ^^

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!