Sider

fredag 11. september 2009

Sukkerskål og fløtemugge

Har lenge vært på utkikk etter et slikt sett til kaffien, men har ikke funnet det riktige før NÅ! Jeg har vært innom ørten butikker på utkikk etter et hvitt nøytralt sett, der sukkerskålen hadde hull i lokket til skjeen. Syns det er finest når ikke lokket er på halv åtte på grunn av at det ikke er hull til skjeen. Så snublet jeg over dette lekkre settet på lysstøperiet i Knarvik. Gleder meg allerede til jeg kan invitere "svigers" på kaffi!

1 kommentar:

  1. Hei, så koselig blogg du har. Superlekkert kaffesett, det skulle jeg gjerne hatt selv. Veldig hyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min. Vi må holde sammen vi unge bloggerne!

    Ha en fin søndag!

    Hilsen Christine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!