Sider

onsdag 11. november 2009

Julekuler!

Fant disse søte julekulene hos Landstil. De er utrolig flotte, og jeg lurer på om jeg ikke skal unne meg noen flotte julekuler til jul. Jeg vet det ikke er alle som har begynnt å tenke på julen enda, men jeg er godt i gang. Julestemmningen er begynt å komme snikende, og gavene kommer en etter en i hus. Har vært en liten weekend i London, der julestemmningen også var på vei inn i gater og butikker. Gleder meg så veldig til julen, det eneste er at jeg skal jobbe natt hele julen og nyttår. Men det blir nok koselig det også! Så håper jeg på at de nye julekulene kommer på et flott juletre i vårt nye hus til neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!