Sider

mandag 2. november 2009

Mozartkuler til julemesse


I helgen har jeg og min bror`s kjæreste hatt en ordentlig sjokoladehelg. Vi skal delta på min tantes julemesse den første søndagen i advent. Og vi har derfor prøvd ut mange ulike oppskrifter på godterier. Karameller, pistasjsjokolade, mokkabønner med kaffibønner i, karamellisert popcorn og mye, mye mer. Vår sjokoladebod har vi tenkt til å ha utenfor fjøset som julemessen skal være i. Vi skal tenne lykter og lys, kle oss ut som nisser og gjøre det ordentlig koselig. Fjøset er bygget om til et flott lokale for konferanser, komfirmasjoner, julemesser og andre feiringer. Jeg gleder meg til å lage mer sjokolade, og håper vi får solgt noe, ellers er det fare for en kvalm og sjokoladerik advetstid. Heldigvis er da sjokolade sunt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!