Sider

mandag 16. november 2009

Sofa


Den nye og flotte sofaen er også plassert oppe i stuen, sammen med skohylle, hattehylle stresslesser og andre møbler som skal i andre rom. Putene i ryggen er blomstrete på den ene siden og nøytrale på andre siden, så du kan velge litt hvilken sofa du vil ha. Det er også muligheter til å putte på noen fargede puter for å få litt kontraster. Det ser ut til at det blir en koselig stue, med mørke og lyse møbler. Nå er det det verste igjen. Gardiner, Duker, blomster og annen pynt. Lurer fryktelig på hvilke gardiner jeg skal gå for, men om jeg tråler gjennom nok gardinbutikker, finner jeg nok noe som både faller i smak og passer inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!