Sider

onsdag 9. desember 2009

9. desember




Da var det en stund siden jeg har fått anledning til å blogge. I mellomtiden har jeg vært en tur til Kiel, med båten Color Magic. Det var en kjempe flott tur fyllt med julestemmning. Vi var i Kiel på en søndag, så alle butikkene var stengt. Men til gjengjeld var et kjempe koselig julemarked åpent.  Det var julegløgg, hjemmelaget snop og en masse håndlaget. Alt fra lys, lysestaker, julepynt, og skilt til fuglehus. Og mye annet lurt. Vi var også på show på båten. Det var mye fengende musikk, sang og dans. Men hun som danset, snurret og hang i to tøystykker fanget hvertfall min oppmerksomhet. Utrolig flink!Vi fikk unnagjort noen julepressanger til og med.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!