Sider

tirsdag 1. desember 2009

Julegavekalender!


Jeg var så heldig å vinne en hel julegavekalender i en spennende konkurranse hos den flotte bloggen Brit-puslerier. Så i dag har jeg pakket opp den første pakken! Inni skjulte det seg et flott adventslys som lyser opp kveldene i hele advent, en flott oppskrift jeg definitivt bare MÅ prøve ut (det så himmelsk godt ut) en sjokoladenisse (hvor ble den av?) og en flott mappe til å oppbevare ark og dokumenter i. En virkelig flott start på julen! Og jeg sitter her med pakke nr 2 ved min side, og lurer fælt på hva som er inni. kan nesten ikke vente til i morgen. Silkepus har nemlig sagt at det ikke er lov å knipe på pakkene, så det er ikke lett å stilne nyskjerrigheten!


1 kommentar:

  1. Her var det masse koselig siden sist... Kjempeflotte møbler du har kjøpt, tror det blir fantastisk fint hos dere:) Vi koser oss med kalenderen, i dag skulle vi si noe pent til hverandre, og Simen sa; Mamma, du er omtenksom, det betyr at du er snill med andre (!!!) Ble glad helt inn i hjerteroten liksom:) En nydelig start på dagen. Ellers vil jeg ønske dere god tur til Kiel:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!