Sider

torsdag 31. desember 2009

Et nytt år kommer snikende!


Da hadde vi fått årets siste middag i magen, og nyter den siste dagen før det nye året. Er omringet av mine flotte kollegaer, spiser litt julesjokolade og drikker litt bobblevin (uten alkohol, selvfølgelig). Så blir det tenning av den store fakkelen i kveld! Selv om vi ikke er hjemme og feirer det nye året med familien, så er det litt koselig å feire det med den "andre familien" ute i nordsjøen. Det er en litt spesiell opplevelse å feire jul og nyttår for første gang uten mor, far og søsken.Men det er faktisk en fin tid for meg å innse hvor mye de betyr for meg. Det gjør noe med deg, og du ser hvor stor pris du sitter på familien og høytidene i lag med de. Sender alle gode ønsker for det nye året, og håper dere får en fin feiring, enten dere er med familie, venner eller aleine. Ha en virkelig strålende kveld og et godt nytt år!  

1 kommentar:

  1. Så flott og spennende å feire nyttårsaften i nordsjøen. Det er jo en helt spesiell opplevelse det er få av oss å bli forunt, så selv om det er jobben din så får du ta det som en litt mer orginal dag en vanlig:)
    Ønsker deg et veldig godt nytt år og gleder meg til å følge deg videre i 2010:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten kommentar hos meg. Jeg sitter stor pris på at du tar deg tid til det. Ha en fortsatt god dag!